Obsługa recepcji
Recepcja to miejsce, które stanowi pierwszy kontakt gościa biznesowego z naszą firmą. Pełni rolę reprezentatywną, informacyjną, a także komunikacyjną, jako pierwsze źródło informacji i kontaktu Klienta z wizerunkiem firmy. Dlatego bardzo ważnym jest wyselekcjonowanie i przeszkolenie pracownika odpowiedniego na to stanowisko. To ważne, aby recepcjonista był osobą kompetentną oraz komunikatywną.
HR PROGRESS w ramach swoich usług proponuje także profesjonalną obsługę recepcji. Naszych pracowników charakteryzują umiejętności interpersonalne, asertywność oraz wysoki poziom kultury osobistej. Nasz pracownik będzie nie tylko godnie reprezentował Państwa placówkę, zadba również o właściwą komunikację, prawidłowy obieg korespondencji oraz ochronę interesów firmy.
Przykładowy zakres pracy:
- Wprowadzanie zamówień i dystrybucja dostaw:
- artykuły biurowe; roznoszenie artykułów po biurze (sale spotkań, pomieszczenia z drukarkami)
- artykuły spożywcze
- kanapki, przekąski, woda itp..
- Obsługa przesyłek (przyjmowanie i nadawanie): kurier; poczta , taxi
- Otwieranie drzwi, wydawanie kart dostępu i ich kontrola; odbieranie telefonu stacjonarnego, kontrolowanie skrzynki mailowej
- Przyjmowanie kandydatów do pracy, gości i zaprowadzanie ich do pokojów spotkań
- Wydawanie voucherów na taksówki i przyjmowanie użytych
- Rezerwowanie sal konferencyjnych na zewnątrz
- Rezerwacja hoteli dla gości z zagranicy
- Archiwizowanie dokumentów firmowych (skanowanie, układanie w segregatorze)
- Przekierowanie zgłoszonych problemów związanych z budynkiem do zarządcy nieruchomości (przecieki itp.)
Teraz również pełna obsługa adresu rejestracji firmy!